onsdag den 16. juli 2008

Mille i Mosen

Idag var Mille med i bilen, da jeg afleverede Asbjørn i dagplejen. Vi skulle nemlig i mosen.
Det er for dårligt, jeg ikke selv har gået turen rundt på mosen endnu. Så Henrik fik den geniale ide, at Mille og jeg tog derud idag. Vi er lige kommet hjem, og det er da en dejlig måde at starte dagen på.
Ork! Hvor hun bare hyggede sig! Jeg brugte slet ikke hendes snor. Hun holdt altid øje med, hvor jeg var henne, og hun var aldrig for langt væk.
Alt skulle undersøges.....
Alt skulle snuses til.....
Og hun så da ud til at nyde det - eller hvad? hi hi.....
Men alt skal jo ha en ende... og træt bliver man også. Hun ligger lige nu og snorker ved mine fødder under skrivebordet :-)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Jeg er imponeret, 1 indlæg mere... hvad sker der dog..... ;-)

Er vild med det nederste billede af Mille løbende over broen....

Har købt den lille plade til dig hos Sofie...

Knus Betina