lørdag den 8. august 2009

En beslutning er taget!

Nu lægger jeg simpelthen billeder på bloggen af de fliser, vi har besluttet os for i køkkenet - lidt under pres..... Men sandelig også for min egen skyld.
Henrik købte et par prøver i Bauhaus af nogle, vi har kigget på før, og så var vi enige....
Det var dog lidt frustrerende her til aften at indse, at de havde lukket, nu når vi endelig havde bestemt os! Så kan man jo nå at ombestemme sig!!


Jeg var dog overrasket over, at vi faktisk kom frem til, at det skulle være omvendt, end hvad vi havde forestillet os med mørkt bord og lys væg. Men vi forestiller os skabene lyse, så vi syntes det mørke var bedst i midten.
Man skal forestille sig mørkegrå fuger - da bordpladen også er det...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altså Stine, mon ikke du lade dig presse for let ;-)

Dejlig billede, det ser godt ud
- så herfra er det kun at sige: God arbejdslyst.

Knus Anne

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er ikke nemt at vælge, man er så bange for at vælge forkert og fortryde, det er jo længe man skal se på de samme fliser... men umiddelbart synes jeg da at det ser godt ud. Glæder mig til det er færdig.

Jeg skulle forøvrigt hilse dig rigtig mange gange tilbage fra Maja. Fortalte hende det torsdag, og fredag viste jeg hende et billede af dig fra bloggen. Hun husker dig meget tydligt.

Knuz